اقتصادیکسب و کار ایرانی

قیمت کپسول آتش نشانی

در گذشته های نه چندان دور روزانه خبر هایی از آتش سوزی در محیط های زندگی و اداری و کاری به گوش می‌رسید که چه بسا  بسیار ناراحت کننده و زیان آور بود. آتش  سوزی کوچکی که به دلیل نبود یک کپسول آتش نشانی خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری را به وجود می آورد شعله های کوچک آتشی که هزاران امید را به نامیدی مبدل میکرد. امروزه خوشبختانه با پیشرفت علم و دانش  اهمیت ویژه ای به سلامتی و ایمنی محل کار و زندگی میدهند.کپسول های آتش نشانی عضو ثابت این مکان ها  شده اند و استفاده فراوان دارند .نه تنها از این کپسول ها در محیط کار و محیط های مسکونی استفاده میشود.

بلکه در وسایل نقلیه همگانی از جمله مترو قطار و وسایل نقلیه شهری از جمله قطار ها که روزانه از آن ها استفاده می‌کنیم وجود دارد .امروزه شرکت های معتبری که در زمینه تولید کپسول های آتش نشانی نقش دارند، تولیدات خود را به طور انبوه وارد بازار می‌کنند که افراد بتوانند با بهترین قیمت به آن ها دست پیدا کنند.

شاید کسانی که در زمینه کپسول های آتش  اطلاعاتی نداشته باشند به این موضوع فکر کنند که ممکن است قیمت های کپسول های آتش نشانی یکسان باشد. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد قیمت شارژ کپسول آتش نشانی به نکات مهمی اشاره کنیم.

نوع کپسول

 از جمله مواردی که در تعیین قیمت کپسول آتش نشانی نقش دارد نوع ماده مؤثره در  کپسول آتش نشانی میباشد برخی از کپسول های آتش نشانی به علت استفاده  و کارایی ویژه ای که دارند ودر صنایع  مهمی به کار برده می‌شوند قیمت بالاتری نسبت به سایر کپسول های آتش نشانی دارند.

 یکی از این کپسول های آتش نشانی کپسول های آتش نشانی خاموش کننده گاز co2  میباشد.این نوع کپسول ها آتش نشانی  نسبت به سایر کپسول های دیگر قیمت  نسبتا متفاوتی دارد این نوع کپسول ها برای آتش سوزی های که ناشی از آتش سوزی وسایل الکتریکی میباشد کاربرد فراوان دارد  و به راحتی می‌توان با صرف هزینه مناسب در این محل ها از ضرر های مالی و جانی بسیاری جلوگیری کرد .

 این نوع کپسول های آتش نشانی با برچسب سیاه مشخص می‌شوند و به آسانی می‌توان آن را از سایر  کپسول های آتش نشانی دیگر شناخت. عمده استفاده این کپسول ها در شرکت هایی میباشد که خطر سوختگی  با منشا الکتریکی دارند. از مزایای این نوع کپسول های آتش نشانی می‌توان به این نوع مورد اشاره کرد که غیر خورنده و غیر سمی میباشد و می‌توان از این نوع کپسول ها به راحتی استفاده کرد

   از دیگر نوع کپسول های آتش نشانی  می‌توان به کپسول هایی اشاره کرد که ماده مؤثره آن پودر و گاز میباشد این نوع

کپسول های آتش نشانی بیشتر برای آتش سوزی ناشی از مایعات مانند نفت و بنزین کاربرد دارد و دارای قیمت  متفاوتی نسبت به سایر کپسول های آتش نشانی می‌باشند

 ظرفیت کپسول

 از جمله مواردی دیگر که می‌توان به تاثیر آن در قیمت کپسول های آتش نشانی اشاره کرد ظرفیت و گنجایش کپسول هایی آتش نشانی میباشد مسلما کپسول های آتش نشانی که ماده مؤثره ضد حریق بیشتری و به تبع آن وزن بیشتری دارند نسبت به کپسول های آتش نشانی هم نوع خود قیمت بیشتری دارند

 برند تجاری کپسول آتش نشانی

 از دیگر مواردی که می‌توان نقش به سزایی در قیمت کپسول های آتش نشانی داشته باشند شرکت تولید کننده کپسول های آتش نشانی میباشد همیشه خریداران کپسول های آتش نشانی به دنبال محصولاتی بوده اند که بهترین کیفیت و ماندگاری را داشته باشد و بتوانند در صورت نیاز به استفاده بهترین کارایی را داشته باشند و متحمل ضرر های مالی و جانی نشوند.

به همین دلیل کیفیت در تولید محصولاتی مانند کپسول آتش نشانی مانند سایر محصولاتی که ما در هنگام خرید  به آن ها توجه میکنیم یک مسله مهم میباشد. این کیفیت به دست نمی‌آید مگر اینکه از ماده اولیه  مؤثره مرغوب در کنار سایر اجزای یک کپسول در کنار یکدیگر استفاده شود و یک محصول با کیفیت و با کارایی مناسب را در اختیار خریداران قرار دهد.

 محصولات با کیفیت و مرغوب در زمینه تولید کپسول آتش نشانی باعث می‌شود که تا زمان اتمام تاریخ انقضایا زمان اتمام کپسول شمانیاز به صرف هزینه هایی برای تعمیر یا شارژ کپسول های آتش نشانی نداشته باشید   و متحمل هزینه های اضافه نشوید هر چند که به صورت دوره ایی این کپسول های آتش نشانی نیاز به چک و اطمینان از سالم بودن آنها دارند کیفیت کپسول های آتش نشانی  از مسائل بسیار مهم برای شرکت ها و  محل هایی میباشد که همزمان از چندین نوع کپسول آتش نشانی برای سوختگی های احتمالی از جمله آتش سوزی مایعات ، فلزات ، جامدات و سوختگی هایی که منشا الکتریکی میباشد استفاده میکنند

  حمل و نقل

 یکی دیگر از مسائلی که در زمینه تعرفه کپسول های آتش نشانی مهم‌ میباشد و تاثیر فراوان دارد بحث دسترسی به ماده اولیه سازنده و مسافت تهیه این مواد جهت ساخت و به دنبال ان می‌توان به هزینه دسترسی خریداران اشاره کرد.

معمولا شرکت هایی که در این زمینه برند می‌باشند و تولیدات انبوه در این زمینه  دارند نسبت به شرکت های دیگر محصولات خو را با قیمت های مناسبت تری در اختیار این  خریداران قرار می دهند . پس نکته ایی که در  انتخاب کپسول های آتش نشانی وجود دارد این است که ابتدا به این موضوع  توجه شود که ما به کدام نوع از انواع مختلف کپسول آتش نشانی نیاز داریم و سعی شود بعد از نیاز سنجی از محصولات شرکت های معتبر و با کیفیت خرید انجام شود  شرکت‌های معتبر و مورد تایید در هنگام  خرید آموزش هایی در زمینه کاربرد محصول خریداری شده تاریخ انقضا و قیمت و ضمانت پس از فروش در اختیار خریداران قرار می‌دهند که یک خرید با کیفیت  داشته باشند.

شما می‌توانید به مراجعه حضوری به این نمایندگی های مجاز از محصولات مختلف  در زمینه کپسول آتش نشانی دیدن فرمایید و متناسب با نیاز خود محصول را  خریداری نمایید همچنین این امکان وجود دارد  که  بدون مراجعه به صورت  اینترنتی و تلفنی و پس از مشورت با کارشناسان مربوطه  محصول مورد نظر را سفارش دهید.