کسب و کار ایرانی

از کجا می توانم ورق استیل بخرم؟

از کجا می توانم ورق استیل بخرم؟

امروزه بسیاری از مردم نگران این هستند که ورق استیل را از کجا بخریم؟

به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعیه کلید آهن، فروشگاه کلید آهن یکی از عرضه کنندگان ورق فولادی در ایران است. ورق استنلس استیل یکی از پرکاربردترین فلزات است. زیرا کار با این نوع فلز آسان است و افراد زیادی از آن برای مصارف مختلف صنعتی استفاده می کنند.

از کجا می توانم ورق استیل ضد زنگ بخرم؟

نکته اصلی این است که بادوام و مقرون به صرفه است. اکنون با ما همراه باشید تا با خواص و کاربردهای ورق فولادی آشنا شوید. همچنین پس از مطالعه این مطالب، مشکلی در مورد خرید ورق فولادی وجود دارد؟ مواجه نخواهید شد

برای خرید کلیه ورق استیل و اطلاع از آخرین قیمت ورق استیل می توانید به مهفا مراجعه کنید.

ورق استیل چیست؟

خوب، ورق فولاد ضد زنگ اصطلاحی است که گروه هایی از آلیاژهای مبتنی بر آهن را در کنار هم قرار می دهد. به عبارت دیگر فلزی است که دو یا چند چیز را به هم متصل می کند. آنها همچنین حاوی حداقل 10.5٪ کروم هستند. نقش کروم در فولاد ضد زنگ این است که آن را در برابر خوردگی مقاوم می کند.

کروم عنصری است که یک لایه نازک بر روی فولاد ضد زنگ تشکیل می دهد که به آن لایه غیرفعال نیز می گویند. این لایه غیرفعال در برابر خوردگی مقاومت می کند و از کف شدن زنگ جلوگیری می کند.

با این حال، هر دو آلیاژ باید حاوی 1.2٪ کربن باشند تا یک فولاد ضد زنگ استاندارد واقعی باشند. علاوه بر این، فولاد ضد زنگ دارای ترکیبی از عناصر دیگر در نسبت های مختلف است. اینها عبارتند از تیتانیوم، سیلیکون، نیکل، نیتروژن، مولیبدن و نیوبیم.

ورق استیل چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجا که فولاد ضد زنگ حاوی کروم است، در برابر لکه ها مقاوم است و خواص مقاوم در برابر خوردگی را ارائه می دهد. تولیدکنندگان اغلب محتوای کروم هر محصول را تغییر می دهند. ماهیت برنامه همه چیز را برای محصول نهایی دیکته می کند.

لازم به ذکر است که فولاد ضد زنگ ممکن است کاملاً مقاوم در برابر لکه یا مقاوم در برابر خوردگی نباشد. هر مقاومت دیگری نیز به سایر مواد شیمیایی مورد استفاده بستگی دارد.

از کجا می توانم ورق استیل بخرم؟
از کجا می توانم ورق استیل بخرم؟

آیا صفحات استیل می توانند زنگ بزنند؟

اگر فکر می کنید که فولاد ضد زنگ نمی تواند زنگ بزند، در اشتباهید. خوشبختانه ترکیب شیمیایی آن احتمال زنگ زدگی آن را کاهش می دهد. آیا می دانید زنگ یکی از انواع خوردگی این فلز است؟

فرض کنید از آن در رستوران استفاده می کنید، برخی مواد شیمیایی باعث خوردگی می شوند. به ویژه، هنگامی که در معرض عوامل خورنده قرار می گیرد، می تواند زنگ بزند، فرآیندی که به آن حفره می گویند. سوراخ های کوچکی روی سطح ظاهر می شود. اگر کنترل نشود، ظاهر کلی فلز را مخدوش می کند.

انتخاب فولاد ضد زنگ مناسب برای کاربرد خاص خود بسیار مهم است. علاوه بر این، برای جلوگیری از هرگونه خوردگی، باید آن را به درستی ذخیره کنید.

چگونه زنگ زدگی ورق فلز را کنترل کنیم؟

فولاد ضد زنگ در واقع تحت شرایط خاصی خورده می شود با انجام مراحل زیر می توانید از زنگ زدن فلز خود جلوگیری کنید:

مالش مکرر سطح فلز برای شکستن مفاصل و حذف برخی از عوامل خارجی که می توانند باعث زنگ زدگی شوند، مهم است.

از استفاده از فولاد ضد زنگ 201 و 202 در ساحل خودداری کنید. می تواند برای مصارف صنعتی بدون آلودگی هوا مناسب باشد.

اگر در مناطق ساحلی کار می کنید، فولاد ضد زنگ 304 ضروری است. چنین می تواند از هرگونه خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری کند.

مزایای ورق استیل ضد زنگ صنعتی نورد گرم

نورد گرم از ورودی های بزرگتر و چرخه بازیابی بزرگتر استفاده می کند که کارایی تولید را بهبود می بخشد. در عوض، شرایطی را برای افزایش سرعت چرخش و دستیابی به یک فرآیند چرخش مداوم و خودکار ایجاد می کند. برخی از مزایای مرتبط با ورق فولادی صنعتی نورد گرم عبارتند از:

پلاستیسیته را اضافه کنید

برنامه های کاربردی متعدد

ارزان تر از خنک کننده گردشی

نرخ تولید بالا

خرید و قیمت ورق استیل

فولاد ضد زنگ یک ماده قوی و بادوام است که ارزش پول خود را به شما باز می گرداند. شما باید خرید ورق های فولادی ضد زنگ را به عنوان تضمین استفاده طولانی مدت در نظر بگیرید. قیمت این محصول را نمی توان ثابت کرد. زیرا این محصول وارداتی بوده و قیمت آن بر اساس ارزهای دلاری می باشد. قیمت صندلی های فولادی به دلیل نوسانات ارز روز به روز تغییر می کند. شما باید با مراجعه به منبع معتبر از آخرین قیمت مطلع شوید. مجموعه کلید آهن یکی از معتبرترین منابع برای خرید ورق فولادی و ارائه اطلاعات در مورد ارزش آن است.