اجتماعی

فعالان بهداشتی در هند به‌ هر دری می‌زنند تا مردم ماسک بزنند

در حالی که هند این روزها بدترین دوره شیوع بیماری Covend 19 را تجربه می کند ، تعدادی از فعالان بهداشت از یک سازمان غیرانتفاعی موسوم به بنیاد منحصر به فرد در تلاشند تا مردم در شرق سیلیگوری را به ماسک زدن تشویق کنند.

در این کارزار ، مردی که در کسوت ویروس کرونا در خیابان قدم می زند ، سعی می کند مردم را ترغیب کند که به خصوص در مناطق شلوغ شهر مانند بازار ، روبروی خود و دیگران نقاب بزنند. از شیوع گونه های جدید ویروس کرونا محافظت کنید.

این تلاش ها موج جدیدی از اپیدمی های تاج در هند است که طی روزهای اخیر رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و فشار زیادی به بیمارستان ها و سوزاندن جنازه های این کشور وارد کرده است.

هنوز هم بیش از 300000 مورد Covid-19 در هند وجود دارد و بحران در این کشور کمک های نظامی را برانگیخته است. ازدحام بیماران در بیمارستان ها همراه با کمبود تخت و اکسیژن باعث شده است که بیمارستان ها از پذیرش بیماران خودداری کنند.

با مرگ 2771 بیمار دیگر ، تعداد کل کشته شدگان ویروس کرونا در هند در آستانه 200000 نفر است و ارتش نیز برای کمک به مبارزه با روند رو به رشد بیماری در این کشور با ارسال کمک های پزشکی وارد عمل شده است.

انتهای پیام