عمومیکسب و کار ایرانی

اساس کار کارواش صنعتی چگونه است؟

ماشین شوی صنعتی یا واتر جت به ماشین لباسشویی بسیار قدرتمندی گفته می شود که در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی برای تمیز کردن سطوح، تجهیزات و قطعات مختلف استفاده می شود. این دستگاه که از دو قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است، شستشو و لایه برداری را بر اساس فشار آب خروجی به بهترین نحو انجام می دهد. تمامی تجهیزات به کار رفته در طراحی و ساخت این دستگاه ساخت ایتالیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

به طور کلی ماشین لباسشویی های صنعتی در دسته بندی های مختلفی از نظر دبی آب پرفشار ساخته می شوند تا پاسخگوی نیاز مشتریان در بخش های مختلف باشد. در واقع هدف اصلی از تولید این دستگاه تامین کلیه نیازهای نظافتی در بسیاری از صنایع با پمپاژ آب فراوان به بهترین شکل، کیفیت و مقرون به صرفه می باشد.

مبنای کارواش صنعتی چیست؟

در مورد عملکرد ماشین لباسشویی صنعتی باید گفت که اکثر مدل های آن برای انجام وظایف خود باید به منبع آب متصل شوند. از آنجایی که پمپ فشار قوی قطعه اصلی و مهم این دستگاه است، وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد، بنابراین برای تمیز کردن و شستشوی سطوح مختلف، ابتدا باید به منبع آب متصل شود و سپس هنگام خروج، باید باشد. فشار. در واقع برای تحویل آنچه مورد نظر است، فشار آب تامین شده توسط پمپ تعبیه شده در دستگاه افزایش یافته و از طریق تجهیزات دیگر مانند نازل و نازل به صورت خارجی پاشیده می شود.

دو فاکتور بسیار مهمی که در استفاده از کارواش یا اسپری آب صنعتی باید در نظر گرفت، جریان یا سرعت و فشار آب است. هر چه سرعت جت آب از پمپ دستگاه بیشتر باشد، دستگاه برای انجام عملیات نظافت موثرتر است. هر چه فشار آب بیشتر باشد، قدرت دستگاه در تمیز کردن و شستن کثیفی ها، حتی قدیمی ترین و عمیق ترین لایه های کثیفی نیز بیشتر می شود.

مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

یکی از سوالاتی که اکثر خریداران در ذهن دارند این است که با توجه به مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی چه مزیتی جز پاشش آب فشار قوی می توان در نظر گرفت؟ عموماً زمانی که بخواهیم آب کمتری مصرف کنیم از واتر جت های صنعتی استفاده می شود. به عبارت دیگر در مصرف آب صرفه جویی کنید. در استفاده از چنین دستگاه مکانیزه ای نسبت به روش های سنتی و قدیمی به دلیل فشار زیاد اسپری، آب کمتری برای حذف آلودگی ها مصرف می شود.

ضمناً با استفاده از ماشین لباسشویی صنعتی می توان عملیات نظافت را به راحتی و در کمترین زمان انجام داد و کیفیتی بی نظیر و ماندگار به دست آورد. به زبان ساده یکی از مزایای این دستگاه کاهش تعداد نیروهای خدماتی است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. از دیگر مزیت های استفاده از لوله های آب صنعتی می توان به این ویژگی اصلی اشاره کرد که فشار بالای آن و استفاده از تجهیزات قدرتمند در اندازه استاندارد مانند لنس تمام قسمت های باریک و غیر قابل دسترس را به راحتی تمیز می کند. از طرفی کاهش مصرف مواد شوینده، انواع مدل های ماشین لباسشویی صنعتی را بسیار دوستدار محیط زیست می کند.

آشنایی با ماشین لباسشویی های صنعتی

طراحان و سازندگان کارواش های صنعتی با توجه به مصارف مختلف انواع مختلفی را تولید و با قیمت مناسب در بازار عرضه می کنند. همه آنها شامل اجزایی مانند موتور، پمپ، لوله و شلنگ هستند که با استفاده از دستگاه هایی مانند نازل و شیلنگ به منبع آب متصل می شوند. در ادامه شما را با انواع محصولات این محصول آشنا می کنیم:

کارواش برقی صنعتی : همانطور که از نام آن پیداست این نوع کارواش از موتور الکتریکی برای عملیات نظافت خود استفاده می کند و برای مصارف نیمه صنعتی و خانگی مناسب و کاربردی است.

کارواش صنعتی بنزینی: این مدل کارواش صنعتی انرژی لازم برای فعالیت خود را از بنزین تامین می کند. این دستگاه که در اندازه های مختلف تولید می شود، عمدتاً برای مصارف صنعتی و کارهای سنگین استفاده می شود.

واترجت صنعتی بنزینی: در حین عملیات نظافت، صدای زیادی تولید می کند، بنابراین بهتر است در محیط داخلی استفاده نشود.

کارواش صنعتی آب سرد و گرم: این مدل از واتر جت صنعتی برای نظافت انواع سطوح مناسب است. در بیشتر موارد، بسته به عمق آلودگی، باید از آب گرم برای تمیز کردن استفاده شود. از آنجایی که افزایش دمای آب در جریان آب گرم صنعتی باعث می شود که آلاینده ها از سطح به دلیل پاشش آب گرم پرفشار خارج شوند، عملیات تمیز کردن را می توان ساده کرد.

منبع: کارواش صنعتی تک فاز آب نیرو