اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

اسم روباه قرمز در دختر کفشدوزکی

افسانه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه (به انگلیسی: )

لباس لاک پشت های نینجا جدید: مجموعه سریالی انیمیشنی فرانسوی در سبک ” ابر قرمانی ، درام کمدی” که داستان دو نوجوان اهل پاریس به نام های مرینت و ادرین را روایت می کند که در ایران به ماجراجویی در پاریس مشهور است .
و ادرین دو نوجوان معمولی هستند که بعد از اینکه تست استاد فو را با موفقیت پشت سر گذاشتند صاحب معجزه اسا ( میراکلس – Miraculous ) شدند .

لباس آیرون من: معجزه آسا ( میراکلس ) برای دختر کفشدوزکی در گوشواره معجزه گر و برای پسر گربه ای در انگشتر مخصوص قرار دارد .

دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

خرید لباس سوپرمن: این دو ابر قهرمان پاریس می توانند با استفاده از معجزه گرهای خود و البته با کمک ( کوامی * ) های خود با اسم های تیکی و پلاگ از حالت معمولی و روز مره تبدیل به دختر کفشدوزکی و گربه سیاه شوند .

* کوامی : موجودات کوچک که ابر قهرمان ها به کمک انها میتوانند تبدیل شوند .

ابر قهرمان های پاریس ماموریت دارند تا از پاریس در برابر ارباب خباثت محافظت کنند .

ارباب خباثت قصد دارد تا با ( آکوما * ) های خود شهروند های باریس را شرور کند و معجزه گر های دختر کفشدوزکی و گربه سیاه را تصاحب کند و شرارت را در سر تا سر پاریس گسترش دهد .

* آکوما : موجودات پروانه ای شکلی که به ارباب خباثت کمک میکند شهروندان پاریس را شرور کند .

دختر کفشدوزکی پس از آنکه فرد شرور شده را شکست داد باید با یویو مخصوص خود شرارت را خنثی کند .

در حال حاضر 3 فصل از این مجموعه انیمیشن منتشر شده است . فصل ها یک و دو این سریال به دوبله فارسی ترجمه شده و احتمالا ساخت این مجموعه تا فصل 5 ادامه داشته باشد .

رو از سایت کیدیا میتونید سفارش بدید

قهرمان اصلی این داستان در کنار گربه سیاه ، مرینت است که می تواند با استفاده از معجزه گر خود و با کمک کوامی تیکی ، به عنوان دختر کفشدوزکی با ارباب شرارت و شخصیت های منفی مبارزه می کند. قدرت دختر کفشدوزکی حنثی کردن شرارت است.
مرینت دوپن چنگ ، در پاریس زندگی می کند و پدر و مادرش صاحب یک نانوایی در آن جا هستند. او یک دختر دانشجوی معمولی با یک زندگی معمولی است که سعی دارد با کمک گربه سیاه ، با ارباب شرارت مبارزه کند.

هر جا اسمی از دختر کفشدوزکی در میان باشد ،
نام گربه سیاه هم دیده می شود. پسر ثروتمند گابریل آگرست ، دومین شخصیت محبوب در کنار دختر کفشدوزکی می باشد.
آیا آدرین مرینت را دوست دارد ؟ صد در صد!!! اما نمی داند که مرینت دوپن چنگ همان دختر کفشدوزکی است . همین مسئله به طور متفاوتی برای دختر کفشدوزکی نیز وجود دارد.
این انیمیشن درکنار داستان قهرمانی و جذاب خود ، نمایشی از روابط دوستانه را دارد . معجزه گر گربه سیاه انگشتر اوست و کوامی آن پلگ نام دارد. قدرت او مبارزه رزمی و نابود کردن دشمنان است.

بهترین دوست مرینت ، آلیا سزار سومین شخصیت ماست که در فصل دوم و ادامه با عنوان روباه قرمز به سریال اضافه می شود. معجزه گر او گردنبند و کوامی او تریکس نام دارد. روباه قرمز در ادامه ، در ماموریت های سخت سعی می کند به دختر کفشدوزکی و گربه سیاه کمک کند. قدرت روباه قرمز ایجاد توهم است .

دختر مغرور و بد اخلاق شهردار ، شخصیت پنجم ماست که درباره اش صحبت می کنیم . او معمولا دیگران را با حرف هایش ازار میدهد . شیفته دوست دوران کودکی اش ، ادرین اگرست می باشد که همین باعث می شود دختر کفشدوزکی با او همیشه در حال جدال باشد. البته او از هویت واقعی دختر کفشدوزکی اطلاعی ندارد. نام کوامی او پالن و معجزه گر او شانه سر استو قدرتش نیش زنبور است