عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین کرم پودر ۲۴ ساعته خارجی

بهترین کرم پودر 24 ساعته خارجی

استفاده از لوازم آرایش به یک امر روزمره برای خانم ها تبدیل شده است. از آنجایی که ابزارهای آرایشی ارتباط مستقیمی با پوست صورت دارند، کیفیت و بافت آن ها مهم است. زیرا در صورت استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت، مصنوعی و مصنوعی دچار مشکلاتی مانند لک های پوستی، حساسیت و چین و چروک می شوید. از انواع پودرهای صورت نیز برای صاف کردن پوست صورت و ایجاد زیرسازی آرایش استفاده می شود. به همین دلیل می توان گفت که کرم پودر نقش اصلی را در آرایش دارد، زیرا اگر پایه آرایش به خوبی انجام نشود و به خوبی روی پوست ننشیند، آرایش شما طبیعی و زیبا به نظر نمی رسد.

خرید پودر صورت برای اکثر افراد دشوار است. سوالات قبلی بهترین کرم پودر خارجی کدام است؟ مواد تشکیل دهنده آن چیست؟ کرم ضد آفتاب داره؟ کدام عدد با رنگ پوست من مطابقت دارد؟ و… اینها موضوعاتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

1. استی لادر توز کرم

ساخت کشور انگلستان و یکی از پرطرفدارترین کرم پودرهای خارجی موجود در بازار است، همچنین یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی محسوب می شود و فروشگاه عسل بانو آن را به صورت اورجینال عرضه می کند. به دلیل پوشش بالا، مقاومت در برابر رطوبت و ماندگاری مناسب برای مهمانی های طولانی می باشد. همچنین بهترین انتخاب برای کسانی است که در آب و هوای مرطوب زندگی می کنند. این کرم حتی در آرایش عروس نیز کاربرد دارد. ضد حساسیت و آبرسانی بالایی دارد که باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس می شود. کرم استی لادر در طیف وسیعی از سایه ها عرضه می شود و برای تیره ترین تا روشن ترین رنگ پوست ها مناسب است. وجود SPF10 در این محصول آن را حداقل به یک عامل محافظت در برابر آفتاب تبدیل کرده است.

2. کرم پودر مک (MAC)

برند دیگر MAC است که افراد زیادی از آن استفاده کرده اند و تعداد کمی از آن ناراضی بوده اند. کرم پودر تولید شده توسط این برند به دلیل پوشش دهی بالا، بافت نرم و سبک و پخش یکنواخت بر روی پوست جزو بهترین نام ها در لیست کرم پودرهای خارجی می باشد. کرم پودرهای MAC دارای دو کد هستند: NW، سایه صورتی طبیعی گرم، و NC، سایه زرد طبیعی خنک تر. این کرم پودر توسط اکثر آرایشگران و افراد مشهور استفاده می شود. ترکیب کرم پودر با پنکیک مک آرایش جذابی برای شما ایجاد می کند.

3. کرم پودر نارس

مناسب بودن برای انواع پوست از جمله حساس ترین، مهم ترین دلیل قرار گرفتن کرم پودر نارس در لیست محبوب ترین و بهترین کرم پودرهای خارجی منحصر به فرد است. ماندگاری 16 ساعته این کرم به همراه سبکی که هرگز روی پوست احساس خشکی و چسبندگی نمی کند از دیگر ویژگی های استفاده از آن است. این کرم پودر فاقد مواد مضر مانند پارابن، الکل، عطر، روغن و گریس است. فرمول و ترکیبات این محصول مورد تایید متخصص پوست بوده و از آنجایی که لوکس است برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

4. کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر خارجی زیر از برند معروف Hedi Beauty می باشد که بدون چین و چروک بوده و روی حیوانات تست نشده است. کرم پودر هدا نمونه فیلتر فکس در 30 عدد مناسب برای هر نوع پوست ارائه می شود. استفاده از روغن آرگان در این محصول باعث نرمی و آبرسانی پوست می شود. برخی از ویژگی های این کرم پودر عبارتند از ضد تعریق، پرداخت طبیعی، ماندگاری بالا و سازگاری با محیط.

5. کلینیک فوق العاده متعادل گوشت خوک

برند Clinique یک برند معروف به عنوان یکی از بهترین برندهای مراقبت از پوست در جهان نیز شناخته می شود. کرم پودر Super Balance این برند محصولی کامل است که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. خواص دارویی این کرم پودر علاوه بر خوشمزه بودن، سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول ضد حساسیت بوده و برای انواع پوست مناسب است.

6. Dior Deo cream paura

فینیش طبیعی، چیزی بین مات و براق جلوه ای است که این کرم پودر روی پوست دارد. با داشتن SPF35، ماندگاری و دوام بالا (تا 24 ساعت) و خاصیت ضد تعریق توانسته جایزه Allure 2019 را نیز کسب کند. میزان کاور محصول را میتوانید با تکرار چند باره آن روی پوست بدون ایجاد هیچ گونه حس ماسیدگی یا خشک شدن و عدم تداخل در جریان تنفس پوستی بیشتر کنید. فرمولاسیون این محصول تا 86% پایه مراقبتی داشته و به پوست اجازه تنفس می‌دهد. در مورد این محصول، استفاده چندین و چندباره و تکرار لایه ها علت تیره شدن کرم پودر روی صورت است.

7. کرم پودر Loreal Infallible

یکی دیگر از محبوب ترین کرم پودرهای خارجی متعلق به برند L’Oréal است که در سال 1909 توسط یک محقق شیمی در فرانسه تاسیس شد. مدل کاور مات لورآل Infallible 24H نیز پوشش دهی بالایی دارد و با یک دست پوستی صاف را فراهم می کند. تنوع رنگ زیاد این محصول به شما کمک می کند تا نزدیک ترین رنگ را به پوست خود انتخاب کنید. اگر پوست خشکی دارید، بهتر است قبل از استفاده از این محصول از مرطوب کننده استفاده کنید تا کرم پودر به خوبی روی پوست بنشیند. این کرم پودر خاصیت ضد جوش دارد و از ایجاد آکنه در زیر پوست جلوگیری می کند.

8. کرم پودر کانسیلر doucce

کرم پودر کاراکتر دوز مینرال با SPF 22 یک کرم پودر دو طرفه برای برجسته کردن آرایش و اصلاح عیوب پوست است. این کرم این قابلیت را دارد که انواع لک ها و لک ها را بدون برجای گذاشتن اثری روی صورت شما بپوشاند. این محصول بدون بو و بدون چربی بوده و توصیه خوبی برای پوست های چرب می باشد. کرم پودر رژیمی حاوی ویتامین E بوده و علاوه بر آبرسانی خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. این برند آمریکایی از ابتدا استفاده از مواد خام گیاهی را در دستور کار قرار داده و بسیاری از ترکیبات سرطان زا را در فرمولاسیون محصولات خود حذف کرده است.

9. کرم پودر فلورمار مدل مات تاچ

نام تجاری Flormar در ایتالیا تولید می شود، اما محصولات خود را در ترکیه تولید می کند. کرم پودر فلورمار به دلیل داشتن ویتامین E، خاصیت مرطوب کنندگی و بافت سبک برای استفاده روزانه نیز مناسب است. پرداخت نهایی این محصول به صورت شما ظاهری مات و کاملا طبیعی می دهد و پوست را براق نمی کند. این محصول یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست های چرب با منافذ باز و انتخابی مناسب برای چنین افرادی است. این کرم پودر در رنگ های مختلف بژ، خاکی و کاراملی تیره و روشن ارائه می شود.

10. مخلوط کرم پودر سالم Bourjois

این کرم پودر از برند معروف فرانسوی Burgeois یکی از بهترین کرم پودرهای خارجی با بدنه مایع می باشد. خاصیت پوشش دهی بالا، صاف کننده، خشک کننده، ضد چروک و ویتامین های موجود در ترکیبات این محصول نیز باعث تغذیه پوست می شود. این کرم پوست برای پوست های معمولی تا خشک مناسب است و پوست را تا ساعت ها مرطوب می کند.

سرانجام:

یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن بهترین کرم پودر، خواندن نظرات خریداران قبلی محصولات است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی نظرات مردم در مورد خرید محصول را مطالعه کرده و از رضایت آنها مطلع شوید. با توجه به اینکه برخی برندها محبوبیت بیشتری دارند، دور از انتظار نیست که نمونه های تقلبی و تقلبی آنها نیز وارد بازار شود. با دانستن راه های تشخیص لوازم آرایشی واقعی از تقلبی می توانید از افتادن در دام فروشندگان و خرید محصولات جلوگیری کنید. استفاده از محصولات نامناسب و قدیمی حتی برای مدت کوتاه توصیه نمی شود زیرا می توانند آسیب های جبران ناپذیری به سلامت پوست وارد کنند.

مشخصه اصلی کرم پودر پراکندگی و پراکندگی آن است، اما برای اینکه محصول به عنوان یک کرم خوب شناخته شود، ویژگی های دیگری نیز لازم است. این شامل ترکیبات و مواد تشکیل دهنده، ویژگی های محصول، سبکی، رطوبت و محافظت در برابر آفتاب، نام تجاری و قیمت است. با ارزیابی و ارزیابی دقیق نیازها و عواملی مانند نوع و رنگ پوست، می توانید انتخاب درستی داشته باشید. در این مقاله 10 مدل کرم پودر خارجی که می توانید به صورت اورجینال در فروشگاه موراشین پیدا کنید با بهترین قیمت ارائه می شود.