عمومیکسب و کار ایرانی

قالیشویی متری چند فرش میشوره

بهترین قالیشویی کجاست؟

با توجه به اهمیت فرش در خانه های ایرانی، طبعا نگهداری و شستشوی فرش ماشینی و دستبافت نیز توجه ویژه ایمی شود. انتخاب بهترین قالیشویی در کرج از مواردی است که هر خانواده ایرانی نسبت به آنوسواس دارد. در گذشته بیشتر قالیشویی در منزل انجام می شد اما باتغییر سبک زندگی مردم و بیشتر شدن زندگی آپارتمان نشینی استفاده از خدمات قالیشوییآنلاین جایگزین شست و شوی فرش در خانه شده است.

با بالا رفتن قیمت قالی، رعایت اصول قالی شویی در بین بهترین قالیشویی ها رقابت شدیدیایجاد کرده است. به این ترتیب کارخانه قالیشویی که از مهارت و تجهیزات مدرنی برخوردار نبوده اند کم کم از دوره رقابت خارج شده اند.

همانطور که گفته شدبهترین راهکار برای شستن فرش دستباف و شستشوی فرش ماشینی سپردنبه قالیشویی خوب است. زیرا با توجه به قیمت بالای آنها، نبایدریسک کرد. لقب بهترین قالیشویی را تنها می توان به قالیشویی سپردکه در کنار قیمت قالی شویی منصفانه بر اساس نرخ اتحادیهقالیشویی، خدمات با کیفیتی نیز ارائه دهند.

سرعت و تعهد در دریافت وبازگرداندن قالی ها با بالاترین دقت و بدون کمترین آسیب را می توان از قالیشوییخوب انتظار داشت.

به طور کلی ویژگی مارا می توان برای بهترین قالیشویی در نظر گرفت:

  • دارای تیمپشتیبانی تلفنی و پاسخگویی مناسب
  • دارا بودنکارخانه قالیشویی مکانیزه و مدرن
  • استفادهاز مواد شوینده مناسب فرش ها
  • قیمتقالیشویی مناسب و مشخص بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویی
  • متعهد بهزمانبندی در زمان دریافت و تحویل فرش های شستشو شده
  • اکیپکارگران قالیشویی ادیب، مرتب و دارای لباس فرم
  • تحویل فرشها پس از شستشو به صورت بسته بندی شده و مرتب
  • دارایکارشناسان فرش زبده و آشنا با علم فرش و نحوه شستشوی انواع فرش
  • ارایهمشاوره در زمینه شستشوی انواع قالی و فرش
  • ارایهپشتیبانی و خدمات پس از تحویل فرش های شسته شده
  • عدمدرخواست انعام توسط کارگران قالیشویی پس از تحویل فرش ها
  • دارایخدمات جانبی فرش نظیر شسشتشوی فرش در محل و یا رفوگری فرش و …

تقاضای زیادبرای قالیشویی آنلاین مصادف با ایام همیشه موجب افزایش قیمت قالیشویی میشود. اتحادیه قالیشویی هرساله توجه به نرخ تورم و افزایش قیمت سایرسرویس های خدماتی نرخ خدمات قالیشویی را نیز اعلام می کنند.البته قیمت قالیشویی اعلام شده به عنوان نرخ اتحادیه به صورتحداقل نرخ پایه در نظر گرفته می شود و سایر موارد مانند اعلاشویی فرش نیزاعلام می شود. در ادامه با هوم سرویز همراه باشید تا قالیشویی خوب و قالیشوییقیمت مناسب را معرفی کرده و عوامل موثر بر نرخ قالیشویی و لیست قیمتقالیشویی را برایتان شرح دهیم.

انواع روش های قالیشویی

شاید برایتان سوالباشد قالیشویی مدرن چیست؟ و چه تفاوتی بین قالیشویی اتوماتیک، نیمهاتوماتیک و قالیشویی های قدیمی است؟ با پیشرفت تکنولوژی از روش های متعددی برای شستشویفرش و موکت استفاده می شود. به این ترتیب تلاش برای بالا بردن کیفیت بااستفاده از تجهیزات مکانیزه است تا در کمترین زمان خدمات قالی شویی باکیفیت بالاتری ارائه دهند که در ادامه توضیح مختصری در ارتباط با انواع روش ها میدهیم.

  • قالیشویی سنتی

در این روش کلیاتپروسه توسط کارگران و با استفاده از تجهیزات ساده و به شکل سنتی و با آب و شویندهانجام می شود. این روش مزایا و معایب مختلفی می تواند داشته باشد ولی به طور کلیباعث ایجاد آسیب در فرش می شود. از دیگر معایب این روش شستشو، ایجاد زردآب فرش هنگام شستشو می باشد. هوم سرویزقالیشویی سنتی را پیشنهاد نمی دهد.

  • قالیشویی نیمهاتوماتیک

در این روش متخصصینبا استفاده از تجهیزات اتوماتیک پروسه شستشوی و آبگیری را انجام می دهند و هنوزمقدار زیادی از مسئولیت برعهده پرسنل است.

  • قالیشوییاتوماتیک

در قالیشویی تماماتوماتیک تمام مراحل شستشوی فرش ماشینی و دستبافت توسط تجهیزات مکانیزه انجام میشود و تنها افرادی بر این پروسه نظارت دارند. قالیشویی اتوماتیک و تمام مکانیزه رابا قیمت قالیشویی مناسب در هوم سرویز تجربه کنید.

نانوشویی در قالی شویی مدرن و مکانیزه چگونه انجام می شود؟

روش شستشویفرش با مواد نانو به این صورت است که پس از اتمام مراحل شستشوی فرشاز این مواد استفاده می شود. این مواد علاوه بر براق شدن، موجب از بین رفتن بوی بدقالی نیز می شوند. نانوشویی از بیدخوردگی آن در طی دراز مدت نیز جلوگیری میکند. این مورد که گفته می شود قالی ها پس از شستتشو با مواد نانو دیگر اصلا کثیفنمی شود تا حدودی درست است اما باید به این موضوع هم توجه نمود که نباید اجازه دادکه لکه روی قالی به مدت طولانی باقی بماند. در صورتی که قالی نفیس دستباف داریدبهترین پیشنهاد ما برای شما نانوشویی فرش دستبافت است.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی مدرن و اتوماتیک چیست؟

  • بررسی وکارشناسی فرش

قبل از هر تصمیمیبهتر است متخصصین در محل حضور پیدا کنند و پس از بررسی فرش ها مشاوره لازم در جهتمواد شوینده و اعلاشویی و شستشوی ساده فرش و قیمت قالیشویی داده می شود. در نظرداشته باشید شستشوی انواع فرش متفاوت است، به طور مثال شستشوی فرش پلی استر باشستشوی فرش اکریلیک متفاوت است و یا همینطور شستشوی فرش دستباف با ماشینی متفاوتاست، لذا حتما از قالیشویی بخواهید جنس فرش شما را تشخیص داده و در این خصوص شمارا راهنمایی کند.

  • تحویل فرش ازمشتری و انتقال به کارخانه قالی شویی

تحویل فرش ها ازمشتری با ارائه فاکتور به مشتری انجام می شود. در این فاکتور تعداد و نوع فرش هایدریافتی با اعلام تعهداتی که در قبال دریافت و تحویل فرش و قالی ها و نوع شستشویفرش که باید توسط قالیشویی انجام شود ذکر می شود.

  • خاک گیری فرش ها

پس از انتقال قالیهابه کارخانه قالیشویی باید هر گونه گرد و غبار و آلودگی از روی فرش برداشته شود.

  • لکه برداری باانواع مواد شوینده بر اساس نوع فرش و لکه ها

پس از غباربرداری براساس نوع لکه و البته جنس فرش مواد شوینده متناسب انتخاب شده و بر اساس مکانیزمکارخانه، مراحل شستشو آغاز می شود.

  • شستشوی فرش

عملیات شستشوی فرشتوسط دستگاه های مکانیزه و به همراه موادشوینده مرغوب و مخصوص قالیشویی انجام می شود. البته در نظر داشته باشید نحوهشسشتوی انواع فرش ماشینی با شستشوی فرش دستباف و شستشوی فرش ابریشم تفاوتدارد.

  • آبگیری فرش ها

آبگیری یکی از بخشهای مهم در کار شستشوی فرش می باشد. زیرا اگر این مرحله به درستی انجام نشود آبداخل تار و پود فرش می ماند و رد زردی روی فرش باقی می ماند. این عملیات بسیارسریع است و فرشها به صورت لوله در دستگاه قرار می گیرد و با چرخش سریع آب های داخلفرش کشیده می شوند.

  • خشک کردن فرش

خشک کردن فرش درقالیشویی سنتی و مدرن تفاوت دارد. فرآیند خشک کردن فرش خیسدر گذشته رو به آفتاب انجام می شد. اما امروزه در دستگاه های مکانیزه فرآیند خشککردن در دستگاه های خشک کن و گرم خانه ها انجام می شود.

  • حمل و نقل وارسال فرش برای مشتری

پس از آخرین مرحله ازشستشوی فرش، فرش های شسته شده به صورت پک کاملا بسته بندی به محل مشتری انتقالداده می شود.

البته مراحل بیان شدهدر هر قالیشویی بر اساس مکانیزم و میزان مدرن بودنشان با هم تفاوت دارد. اما بهطور کل کلیه این مراحل چه با دستگاه چه به صورت دستی در کلیه قالیشویی ها می بایسترعایت شود.

اعلاشویی فرش چیست؟

اعلاشویی فرش همانطور که از نام آن مشخص است شستشویبرتر فرش دستبافت و ماشینی و یا بهتر بگوییم شستشوی فرش با بالاترین کیفیت ممکن است.اگر از خدمات قالیشویی استفاده کرده اید حتما با این موضوع مواجه شده اید. در اعلاشوییفرش ماشینی از مواد شوینده مخصوص و مرغوب استفاده می شود. ولی در شستشوی ساده،فرشها اغلب با پودر آب شسته می شوند. در ارتباط با قالیهایی که مشکل خاصی ندارند وبه تازگی شسته شده اند شسشتوی معمولی انتخاب خوبی است.

اما در اعلاشویی به دلیلنوع شستشوی عمیقی که انجام می شود، کلیه لکه ها از روی فرش پاک می شوند و درگرمخانه خشک شده و سپس اتوپرس می شوند و به صورت بسته بندی تحویل داده می شوند.طبیعتا قیمت اعلاشویی فرش ها با شستشوی معمولی فرش تفاوت دارد و در تعیین قیمتقالیشویی تاثیر گذار است. اعلاشویی فرش در موارد زیر توصیه می شود:

  • چنانچه اززمان آخرین شستشوی فرش ها بیش از یکسال گذشته است.
  • شستشویفرش های دستباف و شستشوی فرش ابریشم فقط به صورت اعلاشویی انجام دهید.
  • اگر ازعمر فرش ها بیش از 3 سال گذشته است حتما از خدمات اعلاشویی فرش استفاده کنید. چراه تار و پودهای فرش پس از مروز زمان ضعیف شده و
  • درصورتیکه فرش ها در معرض گرد و خاک زیاد هستند و یا به قولی پاخور زیادی دارند.
  • مشتریحساس و دقیقی هستید و کوچکترین نکات برای شما اهمیت دارد، حتما از خدمات اعلاشوییفرش استفاده کنید.

قیمت اعلاشویی قالیبه دلایل فوق بیشتر است. قیمت قالیشویی برای خدمات اعلاشویی به صورت مجزا محاسبهمی شود. طبق تجربه، اعلاشویی فرش برای مواردی که دچار آسیب شده اند یا نیاز بهشستشوی اساسی دارند، مناسب تر است. به علت شفاف سازی هرچه بیشتر در قیمتقالیشویی، تمام اقدامات صورت گرفته بر روی فاکتور می بایست درج شدهو در اختیار مشتری قرار بگیرد.

قیمت قالیشویی و قیمت شستشوی فرش ماشینی و دستبافت به چه عواملی بستگیدارد؟

  • قیمت قالیشوییآنلاین بر اساس اندازه و ابعاد فرش

قیمت قالیشویی به موارد متعددی بستگی دارد.عموما قیمت قالیشویی بر اساس متر مربع محاسبه می شود. برای مثال برای قیمتشستشوی فرش ۱۲ متری، قیمت قالیشویی واحد برای هر مترمربع در عدد ۱۲ ضرب می شود.بنابراین هر چه ابعاد بزرگتر باشد، پول بیشتری باید بپردازید. قیمت قالیشویی هم برهمین اساس یعنی قیمت واحد برای هر متر مربع محاسبه شده است.

  • نحوه شستن فرشدر قالیشویی

از مهم ترین عواملتاثیرگذار در قیمت قالیشویی، چگونگی شستشو است. به طور معمول به سه شیوه متفاوت مدنظر قرار داده می شوند، شستشوی دستی، شستشوی نیمه اتوماتیک و شستشوی اتوماتیک. بهترینقالی شویی ها اغلب به سیستم مکانیزه مجهز هستند. دستگاه قالی شویی تمام اتوماتیک ونیمه اتوماتیک کار شستشو را ساده کرده و پروسه تمیزکاری سریع تر و با کیفیت بهتریانجام می شود.

برخی از قالیشویی هایقدیمی هنوز از سیستم شستشوی دستی مانند شستشوی فرش در خانه بهره می برند و همهکارهای شستشوی قالی توسط نیروی انسانی و کارگر قالیشویی انجام می شود. تفاوت کیفیتشستشو و همچنین تفاوت قیمت قالیشویی در این شیوه ها به خوبی دیده می شود.قیمت قالیشویی دستگاه تمام اتوماتیک کمتر از شستشوی دستی محاسبه می شود.

  • قیمت قالیشوییبر اساس جنس فرش

میزان تراکم بافتقالی روی کیفیت ان تاثیر دارد ولی قطعا شستن موارد متراکم تر دشوارتر است. درقالیشویی خوب قالیها را بر اساس جنس و نوع الیاف دسته بندی می کنند و طبقپروسه جداگانه ای شستشو می دهد. به این ترتیب همیشه برای قالیشویی فرشدستبافت زمان بیشتری صرف خواهد شد و این روی مبلغ نهایی قیمت قالیشوییفرش دستبافت تاثیرگذار است. معمولا نرخ قالیشویی دستبافت ازماشینی بیشتر است.

زیرا تخصص و زمان بیشتری در شستشو نیاز دارند. در صورتیکه فرشهای ماشینی شما صرفا بخاطر گرد و غبار شسته می شود و لک های خاصیروی آن وجود ندارد، نرخ شستشوی فرش ماشینی بسیارکمتر تمام خواهد شد. ولی در صورتی که نیاز به اعلا شویی و از بین بردنلکه های خاص و قدیمی باشد قیمت شستشوی فرش ماشینی و نرخ شستشوی فرشدستبافت بیشتر خواهد شد.

  • شوینده مورداستفاده و تاثیر آن بر قیمت قالیشویی

کیفیت شوینده ها وموادی که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد روی قیمت قالیشویی تاثیرمستقیم دارد. قالی شویی خوب همیشه از مواد شوینده با کیفیت تری استفاده می کنند.دور از ذهن نیست که شوینده های با کیفیت تر قیمت قالیشویی بیشتری داشته باشند وبدون تردید این موضوع قیمت قالیشویی را افزایش می دهد. همچنیندر صورت وجود لکه های خاص رفع لکه به علت استفاده از لکه برهای خاص جداگانه اعلاممی شود.

  • قیمت شستشوی فرشهای نفیس

فرش های دستباف دارایکیفیت متفاوتی هستند. در بهترین قالیشویی ها، قالی های ارزشمند و گرانقیمت نظیر فرشابریشم به صورت مجزا و تحت پروسه دقیق تری شستشو داده می شوند. قالی های ظریفنیاز به شستشوی اختصاصی با مواد شوینده مناسب دارند به عمین ترتیب قیمت قالیشوییبالا می رود. شوینده های قوی، تار و پودهای ظریف را نابود می کند. تعرفهقالیشویی ساده و تعرفه اعلاشویی فرش و قیمت شسشتوی فرشابریشم به علت تفاوت در مراحل شستشو و نوع مواد شوینده با هم تفاوت دارند.

نرخ قالیشویی را چگونه کاهش دهیم؟

قیمت قالیشویی را می توان با انتخاب شستشوی ساده کاهشداد. به این ترتیب به جای استفاده از مواد شوینده خاص شستشوی ساده انتخاب شود و نرخقالیشویی برای هر متر مربع فرش کاهش پیدا می کند. البته اگر مدت زیادی است کهقالی هایتان را نشسته اید ما این روش را پیشنهاد نمی کنیم زیرا لکه بری خاصی انجامنمی شود و تنها آلودگی ها از روی سطح فرش برداشته می شوند.

قالیشویی ارزان آیا امکان پذیر است؟

قالیشویی ارزان شعار بسیاری از قالی شویی های سطحشهر است ولی آیا واقعا به این شعار پایبندند؟ این شعار قیمت قالیشویی مناسب زمانیمحقق می شود که در کنار آن کیفیت خوبی نیز ارائه شود و تنها به شستشو باآب بسنده نکنند. به خاطر داشته باشید هیچ ارزانی تعجب آوری بی دلیل نیست! استفادهاز مواد شوینده مرغوب، کادر حرفه ای و تجهیزات مدرن با قیمت قالیشویی ارزانامکان پذیر نیست. هوم سرویز با اعلام هزینه شستشوی فرش دستبافت و ماشینی براساس نرخ اتحادیه قالیشویی آماده ارائه خدمات باکیفیت هستند.

چرا قالیشویی های مکانیزه با نام قالیشویی قیمت مناسبشناخته می شوند؟

کارخانه قالیشویی کهمجهز به سیستم مکانیزه هستند همیشه تعداد کارگرهای کمتری دارند. علت کم بودن قیمتشستشوی فرش دستبافت و ماشینی در قالیشویی مکانیزه نیز به همین علت است. از این روبه این موارد قالیشویی قیمت مناسب معروفند.

قالیشویی آنلاین چیست؟

با پیشرفت تکنولوژیکارها به سختی گذشته نیست. امروزه با یک سرچ ساده چندین کارخانه قالیشوییو سایت قالیشویی را می توانید پیدا کنید، که خدمات قالیشوییآنلاین ارائه می دهند. منظور از قالیشویی آنلاین این است که می توانید بهراحتی در جریان شستشوی فرش دستبافت یا ماشینی قرار بگیرید واطمینان داشته باشید که بهترین و مجرب ترین کارخانه قالیشویی را انتخاب کرده اید.

ثبت سفارش، اطلاع از قیمت قالیشویی و آگاهیاز کل پروسه شستشوی فرش ها کاملا به صورت آنلاین به شما اطلاع رسانی می شود.

خشکشویی فرش در منزل با دستگاه را امتحان کنید

شستشوی قالی درمنزل یا خشکشوییقالی در منزل یا در هر محل دیگر به درخواست شما نیزتوسط کارخانه قالی شویی انجام می شود. قالیشوییسیار دستگاه بخارشوی صنعتی با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

بدینوسیله کلیه جرمها، لکه ها و گرد و غبار از آن خارج می شوند. در ماشین های شستشوی قالیو خشکشویی فرش، 95% آب پس از شستشو کشیده می شود. پس از 2 الی 3 ساعت پساز خشکشویی فرش در منزل، فرش خشک شده و قابل استفادهاست. قیمت قالیشویی سیار و قیمت خشکشویی فرش به صورت توافقیتعیین می شود.

قالیشویی مورد اعتماد را برای شستشوی فرش های نفیس چگونه انتخاب کنیم؟

با یک سرچ ساده بالیست بلند بالایی از کارخانه های قالیشویی مواجه می شوید. اما آیا می توانید بهآنها اعتماد کنید. از آنجایی که فرش ها از اقلام بسیار با ارزش و گران قیمتیهستند. تنها شرکت قالیشویی را انتخاب کنید که دارای رزومه قوی و پشتیبانی قوی دراین زمینه هستند و می توانید از تمام پروسه کار مطلع شوید.

چرا ما را به عنوان بهترین قالیشویی در سراسر شهر انتخاب کنید؟

  1. خدماتقالیشویی در سراسر شهر با نرخ قالیشویی ثابت
  2. شستشویانواع فرش ماشینی و دستبافت با بهترین مواد
  3. قالیشوییمدرن با تجهیزات مکانیزه
  4. تحویلسریع فرش ها در حداقل 72 ساعته
  5. خدماتترمیم فرش دستبافت توسط برترین متخصصین

خدمات شستشوی فرش هوم سرویز شامل چه مواردی است؟

  • شستشویفرش ماشینی
  • شستشویفرش دستی
  • خشکشوییفرش ماشینی و خشکشویی فرش دستبافت در محل
  • شستشویفرش ترک
  • شستشویگلیم فرش
  • شستشویجاجیم
  • شستشویفرش اکریلیک و پلی استر
  • شستشویفرش گل ابریشم
  • شستشویروفرشی
  • لکهبرداری فرش