عمومیکسب و کار ایرانی

لیست لوازم یدکی خودرو

قطعات خودرو قطعات ضروری یا اضافی برای خودروهایی هستند که به صورت عمده فروخته می شوند. خودروها به دلیل اصطکاک یا تصادفات به مرور زمان مجبور به تعویض قطعات می شوند. در این مطلب به ارائه قطعات خودروهای لیفان، پژو و کیا سراتو می پردازیم.
قطعات خودرو لیفان
لوازم یدکی خودرو لیفان برای مدل های مختلف چراغ جلو شامل چراغ جلو سمت راست و چراغ جلو سمت چپ می باشد. لوازم یدکی خودرو لیفان برای تمامی مدل ها شامل چراغ اضطراری عقب چپ، چراغ اضطراری عقب راست، چراغ اضطراری صندوق عقب راست، چراغ اضطراری صندوق عقب چپ، چراغ اضطراری شیشه عقب، چراغ مه شکن عقب سمت راست و چراغ مه شکن عقب چپ است. سبک.
لوازم یدکی خودرو لیفان برای مدل های مختلف مربوط به آینه های بغل شامل آینه سمت راست، آینه سمت چپ، راهنمای آینه سمت چپ و راهنمای آینه سمت راست می باشد. قطعات یدکی خودرو لیفان برای تمامی مدل های مربوط به سپر جلو شامل سپر جلو جیلی، روکش سپر جلو، راهنمای سپر جلو چپ، راهنمای سپر جلو سمت راست، سپر جلو براکت در سمت راست، سپر جلو پشتیبانی از سپر جلو در سمت چپ و جلو می باشد. مش سپر قطعات یدکی خودرو لیفان برای مدل های خود مربوط به سپر عقب شامل سپر عقب، سپر عقب، براکت سپر عقب راست و براکت سپر عقب چپ است. خرید لوازم یدکی از تیکوما

پژو 2008
پژو 2008 یک SUV کوچک با ظاهر جسورانه با طرح رنگ و خطوط قوی است که جایگزین هایی مانند فولکس واگن T-Cross را کمی خسته کننده می کند.
اگر SUV کوچک نسخه سخت تری از خودروهای کوچک است، پژو 208 2008 برای سواری پینت بال طراحی شده است. این خودرو همان فناوری فوق‌العاده‌ای را دارد که در دریچه 208 به دست می‌آورید، اما به لطف ظاهر تهاجمی‌تر و موقعیت سواری بالا، آمادگی بیشتری برای سواری در گل و لای دارد.
طراحی داخلی، اطلاعات و قطعات خودرو
در هر صورت، فضای داخلی 2008 حتی جالب‌تر از نمای خارجی خیره‌کننده آن است. در زیر صفحه نمایش لمسی اصلی یک پنل زیبا با میانبرهای نمایشگر و همچنین دکمه هایی برای مواردی مانند یخ زدایی شیشه جلو و روشن کردن چراغ های خطر وجود دارد. برخی از قطعات کمی ارزان به نظر می رسند، اما در کل کابین 2008 بسیار گران به نظر می رسد. یکی از نقاط ضعف خود صفحه نمایش لمسی است که گرافیک قدیمی دارد و می تواند در پاسخگویی به لمس های شما کمی تاخیر داشته باشد. کیفیت دوربین معکوس نیز بسیار ضعیف است.
شما دو درگاه USB (یکی معمولی، یک USB-C) در جلو در همه مدل‌ها به جز ابتدایی‌ترین مدل‌ها و دو درگاه دیگر در پشت دارید. ابزارهای دیجیتال و لوازم جانبی پژو 2008 – باز هم در همه به جز مدل پایه که دارای صفحه آنالوگ است – استاندارد هستند – واقعاً زیبا هستند، با تکنولوژی بالا به نظر می رسند و به شما امکان می دهند از بین طیف وسیعی از نمایشگرهای مختلف انتخاب کنید.
خرید قطعات خودرو پژو 2008
قطعات خودرو پژو 2008 شامل چراغ جلو سمت راست، چراغ چپ، چراغ دزدگیر راست و چپ و کاپ نمدی پژو می باشد. از دیگر قطعات خودرو پژو 2008 می توان به کیسه هوای پژو 2008، آینه سمت چپ و آینه سمت راست اشاره کرد. قطعات خودرو پژو 2008 مربوط به سپر شامل سپر جلو و سپر عقب و سوئیچ پژو و ریموت کنترل برای این مدل می باشد.
لوازم یدکی خودرو کیا سراتو
کیا آپدیت هیجان انگیزی را برای خودروی ساب کامپکت سراتو در اوایل سال 2021 راه اندازی کرده است. فیس لیفت کیا سراتو با ظاهر بازنگری شده، نشان های جدید و فناوری داخلی به روز شده، برای بهبود آنچه قبلا خوب بود طراحی شده است.
ویژگی های کلیدی کیا سراتو
سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی
صفحه نمایش پانل ابزار 4.2 اینچی
کروز کنترل
اقلیم
سیستم صوتی با شش بلندگو
چراغ های اتوماتیک
نور بالا اتوماتیک
نظارت بر فشار باد تایر
آیا کیا سراتو اس ایمن است؟
هنگامی که کیا سراتو 2019 توسط ANCAP آزمایش شد، امتیاز Serato Ace تقسیم شد و مدل‌های Sport بدون بسته ایمنی رتبه چهار ستاره را دریافت کردند، در حالی که سایر مدل‌های Serato رتبه پنج ستاره ایمنی ANCAP را دریافت کردند. همه مدل ها رتبه ایمنی سرنشینان بزرگسال 90 درصد، رتبه حفاظت از کودکان 83 درصد، رتبه ایمنی کاربران جاده آسیب پذیر 55 درصد و رتبه کمک ایمنی 71 درصد دریافت می کنند.
معماری سراتو چشم نواز است. همه چیز بسیار گران است. معمولاً می‌توانید فوراً بگویید که در حالت بودجه هستید، اما چند دکمه در سمت راست داشبورد شما وجود دارد. صندلی های جلو در سراتو S راحت هستند، اما قابل توجه نیستند، به خصوص در مقایسه با واحد سراتو GT. انواع مختلفی از تنظیمات برای راحت کردن انواع بدن وجود دارد. لوازم یدکی خودرو
قیمت چراغ جلو کیا سراتو
در بالای داشبورد یک تاچ پد 8 اینچی شبیه به داخل آی پد قرار دارد. متأسفانه Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم (در همه مدل‌ها موجود نیست) در طول آزمایش به خوبی کار نکردند. مستقیماً در پشت شیفتر دنده دو جا لیوانی با اندازه مناسب، و همچنین انتخابگر حالت رانندگی و ترمز دستی الکترونیکی قرار دارند. تکیه گاه بازو مرکزی دارای یک سطل مرکزی عمیق و یک جای سکه کوچکتر است. این فنجان در زیر یک تکیه گاه بزرگ مرکزی قرار می گیرد که از موادی شبیه چرم پوشانده شده است که نرم و به خوبی برای آرنج ها قرار گرفته است.
فروش قطعات خودرو کیا سراتو
قطعات خودرو کیا سراتو مربوط به چراغ ها شامل چراغ سمت راست، چراغ چپ، چراغ جلو و فریم می باشد. قطعات ویژه کیا سراتو مربوط به چراغ های اضطراری شامل چراغ های عقب چپ، چراغ های صندوق عقب، چراغ های گلگیر راست و چراغ های گلگیر چپ است. قطعات خودرو کیا سراتو مربوط به آینه بغل شما شامل آینه سمت راست، آینه سمت چپ، روکش آینه سمت راست، روکش آینه سمت چپ، آینه سمت راست، چهار آینه سمت چپ و شیشه آینه می باشد.
قطعات خودرو کیا سراتو مربوط به سپر جلو شامل گلگیر جلو، گلگیر جلو، گلگیر جلو، گلگیر جلو، گلگیر جلو و ریش جلو می باشد. قطعات خودرو کیا سراتو مربوط به سیستم تعلیق عقب شامل سیستم تعلیق عقب، سیستم تعلیق عقب، سیستم تعلیق عقب و فوم می باشد.