عمومیکسب و کار ایرانی

نمایندگی چسب هیلتی (انکر شیمیایی هیلتی) کجاست؟

اگر در صنعت ساخت و ساز کار می کنید، حتما نام چسب های هیلتی را شنیده اید. هیلتی که بیش از 80 سال پیش تأسیس شد، توسعه و فروش آنکوربولت را در سال 1974 آغاز کرد و سه سال بعد اولین انکربولت خود را به بازار عرضه کرد. چسب های هیلتی از سال 1360 وارد بازار ایران شد و مداوی به عنوان نماینده انحصاری فروش و پس از فروش هیلتی در ایران، این محصولات را به مشاوران، ناظران و پیمانکاران ایرانی معرفی کرد. تیم مهندسی شرکت تحت آموزش مستقیم هیلتی، جلسات فنی برگزار و اطلاعات فنی ابزارهای مهندسی هیلتی را به جامعه مهندسی عمران و اصول استفاده از محصولات لنگر، دلایل طراحی و درک اصول و قوانین جهان، شیمی ارائه کردند. . و مکانیک بهترین ها را ارائه کرد. چسب هیلتی در کدام شهر قرار دارد؟ آیا محصولات تقلبی در بازار وجود دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و سوالات دیگر در این گزارش با ما همراه باشید.

انواع چسب های هیلتی

لنگرهای شیمیایی که معمولاً با نام چسب هیلتی شناخته می شوند، در مصارف بسیار متنوعی استفاده می شوند. هیلتی دارای طیف گسترده ای از لنگرهای شیمیایی برای تثبیت میله های رزوه ای، میلگرد و سایر عناصر به بتن، بنایی و سنگ طبیعی است.

هر کدام از چسب های هیلتی دارای مشخصات فنی خاصی هستند. این اطلاعات شامل ETA، تاییدیه های ACI، مشخصات فنی، دستورالعمل های نصب مناسب و فیلم های آموزشی است. این محصولات از نظر ساختار می توانند یک یا دو جزئی باشند و از نظر بسته بندی به صورت کپسول های انعطاف پذیر، فویل آلومینیومی و … ارائه می شوند. چسب های دو جزئی نیازمند ابزار نصب مخصوص ( تفنگ یا انژکتور) برای نصب این محصولات. کالیبره کردن این ابزار نصب برای آوردن مقدار صحیح چسب بین دو قسمت بسیار مهم است. بنابراین از هر گونه اختلاط دستی دو جزء یا کار با ابزار آسیب دیده باید خودداری شود.

چرا انتخاب چسب هیلتی مناسب مهم است؟

همانطور که در بالا ذکر شد از انکرهای شیمیایی برای اتصال صفحات فولادی به بتن و اتصال لایه های بتن به یکدیگر استفاده می شود. اتصالات باید بارهای خاصی را تحمل کنند و به همین دلیل انتخاب لنگر نادرست می تواند منجر به خسارت مالی و تلفات جانی شود. هرچه بار بیشتر باشد یا موقعیت یابی دقیق تر مورد نیاز باشد، استفاده از یک لنگر قابل اعتماد اهمیت بیشتری دارد. قرار گرفتن ایران در منطقه زلزله خیز نیز به این معناست که باید در هنگام برنامه ریزی، تنش هایی که زلزله می تواند بر سازه وارد کند در نظر گرفته شود. عوامل دیگری مانند مصالح پایه، شکستگی بتن، خشکی یا مرطوب شدن بتن یا مناطق اشباع از آب، قابلیت نصب بعد یا قبل از دال از جمله عواملی هستند که در انتخاب انکرها باید در نظر گرفته شوند. احساس گناه و هدر دادن پول البته هنگام انتخاب لنگر مناسب اجتناب ناپذیر است.

درآمد بازار چسب هیلتی

متاسفانه برخی از افراد سودجو در بازار ایران خود را به عنوان نماینده چسب هیلتی در ایران معرفی می کنند اما چسب های تقلبی و غیر اصل را در همان بسته بندی هیلتی به فروش می رسانند. نوع دیگر سود، ماندگاری و محلول بسته بندی چسب های هیلتی است.

علاوه بر دو مورد ذکر شده، از آنجایی که مواد تشکیل دهنده آن ترکیبات شیمیایی هستند، شرایط نگهداری و دما بر کیفیت محصول تاثیر بسزایی دارد. واردات محصولات غیرمجاز و غیرمجاز، مناسب بودن نگهداری چسب های هیلتی را زیر سوال برده است. استفاده از لوازم جانبی تقلبی، حتی با قیمت پایین، می تواند به شما آسیب برساند. قیمت پایین چسب در بازار می تواند نشانه تقلبی بودن، تاریخ انقضا، واردات غیرقانونی و شرایط نامناسب نگهداری باشد. اهمیت این موضوع به حدی است که از طرف مسئولان خرید به کارفرمایان و مدیران پروژه توصیه می شود که نوار هیلتی را از نوار اصلی هیلتی آن خریداری کنند.

نمایندگی اصلی هیلتی در کدام شهر قرار دارد؟

مدوی تنها نماینده رسمی هیلتی در ایران از سال 1360 می باشد، دفتر مرکزی این شرکت در خیابان خوزه غربی تهران می باشد. و در حال حاضر دارای 5 فروشگاه فعال در سراسر ایران می باشد.برای خرید چسب هیلتی از نمایندگی رسمی به فروشگاه های مداوی در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و ازلویی مراجعه کنید. این شرکت فروشگاه اینترنتی خود را در www.madavi.ir با ارسال رایگان به تمام شهرهای ایران و برای اطمینان از اینکه مشتریان می توانند چسب های اصلی هیلتی را برای اطمینان از دسترسی به محصولات اصلی خریداری کنند. مشتریان می توانند برای مشاوره فنی، قیمت چسب هیلتی و آدرس فروشگاه به سایت شرکت مراجعه کنند. و با کارشناسان هیلتی چت کنید.

چسب اصل هیلتی را از نمایندگی بخرید

تمامی روابط و فعالیت های شرکت مداوی مبتنی بر تعهد، صداقت، وجدان حرفه ای، اعتماد و ارتباط و احترام به مشتریان است. حمایت از مشتریان در انجام کار، رفع مشکلات و صرفه جویی در زمان و هزینه با ارائه خدمات حرفه ای و محصولات اصلی و با کیفیت از اصول کار این شرکت می باشد. رعایت این اصول باعث شده تا این شرکت در بین کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران جایگاه ویژه ای داشته باشد. شرکت مداوی واردات قانونی، کیفیت و اصالت چسب هیلتی، شرایط استاندارد حمل و نقل و نگهداری را تضمین می کند.

نمایندگی برند خارجی در ایران به چه معناست؟

قبل از بحث در مورد مفهوم نماینده برند خارجی، شاید لازم باشد تعریف برند را در نظر بگیریم. نام تجاری یک تعهد و قول است که یک محصول انتظارات مشتری را برآورده کند. برندها دارای یک علامت تجاری منحصر به فرد هستند و دیگران مجاز به استفاده از آن نیستند. برندسازی به شما این اطمینان را می دهد که محصول یا خدمات منحصر به فرد و خاص است. یافتن نمایندگی چسب هیلتی منحصر به فرد برای استیکرهای برندهای معروف و محبوب خارجی کار آسانی نیست. صاحب علامت (برند) در خارج از قلمرو جغرافیایی و سیاسی ایران به ثبت رسیده است. نماینده در واقع یک شخص حقوقی در ایران است که طبق بخشنامه با یک شرکت خارجی به عنوان نماینده فروش محصولات آن شرکت قرارداد یا مجوز دارد. بنابراین، اگر شرکتی ادعای نمایندگی هیلتون را داشته باشد، باید بتواند ادعای خود را ثابت کند.

خدمات مهندسی هیلتی در ایران

نماینده انحصاری این برند در مناطق مهندسی و کارگاه های ساختمانی هیلتی آماده ارائه مشاوره و راهکارهای کاربردی به طراحان و مهندسان می باشد. تیم مهندسی آنها در ارائه کارگاه های آموزشی و تخصصی کارآمد بوده و در موارد مهم توانایی صدور گواهینامه آموزشی را دارند. اهمیت ارائه خدمات مهندسی به مشتریان هیلتی در رفع نیازهای آنها و انتخاب و استفاده صحیح از محصولات هیلتی است. خدماتی مانند: همکاری با مهندسان و طراحان برای رفع مشکلات مختلف و ارائه راهکارهای فنی، همکاری با پیمانکاران و بازدید از پروژه ها و ارائه راهکارهای فروش با کمک تکنسین های هیلتی از جمله خدماتی است که مشتریان دریافت خواهند کرد. .

اخرین حرف

چسب هیلتی یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان است. این چسب در سال 1978 به دنیا معرفی شد. این برند اصالتاً لیختن اشتاین است و از سال 1360 نمایندگی انحصاری در ایران دارد. مادوی تنها نماینده انحصاری هیلتی با چندین دهه فعالیت فعال و موفق در بازار ایران و مرجع رسمی خرید چسب اصل هیلتی می باشد. با توجه به حضور معامله گران سودآور در بازار و خطرات احتمالی استفاده از چسب تقلبی و غیر اصل، این گزارش به بررسی جزئیات این مشکل می پردازد. مادوی دارای فروشگاه های آجر و ملات در تهران و چهار شهر مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویه و همچنین فروشگاه اینترنتی به نشانی www.madavi.ir با نماد اعتماد و درگاه پرداخت مطمئن برای خرید مطمئن اصل است. چسب ها و لوازم خانگی هیلتی. خدمات. مزیت این