عمومی

چگونه به سکوت داستانهای اینستاگرام را حذف کنیم؟


این گزارش برای آن دسته از کاربرانی است که داستان برخی از دنبال کنندگان اینستاگرام خود را تغییر داده اند و اکنون می خواهند آن را به حالت قبلی و عادی خود بازگردانند.

به گزارش گیلونا ، اینستاگرام که یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در جهان است و تاکنون میزبان بیش از یک میلیارد کاربر فعال در جهان است ، سعی دارد هر از گاهی با قابلیت های عالی قابلیت های جدیدی را ارائه دهد. کاربران و علاقه مندان را به خود جلب کنید.

یکی از محبوب ترین ویژگی ها اضافه کردن داستانی به پلت فرم اینستاگرام بود که در اوت سال 2016 وارد شبکه های اجتماعی شد و از آن زمان تاکنون میلیون ها طرفدار را به خود جلب کرده است. اما چند ماه بعد ، بسیاری از مردم و کاربران گفتند که به دلایل مختلف تمایلی به تماشای داستان برخی از طرفداران و یاران خود در شبکه اجتماعی ندارند زیرا آنها معتقد بودند داستانهایی که با آنها به اشتراک گذاشته اند آزار دهنده است. آنها به یاد می آورند ، اما در عین حال نمی خواهند دنبال کنند.

در مرحله بعد ، اینستاگرام ویژگی جدیدی را ارائه داد تا یک راه حل عملی برای این گروه از کاربران ارائه دهد ، تا کاربران بدون نیاز به ادامه مطلب و غیره ، داستانی که توسط بعضی از طرفداران خود در بالای صفحه حساب خود ارسال شده را مشاهده نکنند. در حالت بیصدا قرار دهید. به این ترتیب ، کاربران داستانهایی را که برخی از افراد در بالای صفحه خود ارسال کرده اند مشاهده نمی کنند بدون اینکه کسی متوجه شود.

اما اکنون گزارشی از Business Insider نشان می دهد که اگر بی سر و صدا پشیمان هستید و داستان برخی از پیروان خود را غیرفعال می کنید و می خواهید آنها را به حالت عادی برگردانید ، می توانید به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید تا داستان های آنها مانند سایر افراد مشاهده شود و طرفداران شما در صدر صفحه اصلی اینستاگرام قرار دارند.

1. برنامه اینستاگرام را بر روی تلفن خود باز کنید.

۲- به قسمت News News Feed بروید و در قسمت بالای صفحه قسمت داستانها در بالای صفحه بروید تا آخرین اخبار را مشاهده کنید.

3. در اینجا آخرین داستانهایی که قبلاً نادیده گرفته شده اند آورده شده است. اکنون به آرامی و غیرفعال نمایش داده می شود.

4- حالا با نگه داشتن انگشت خود بر روی این داستان های محو شده ، گزینه ی بازیابی صدا بازی را کلیک کرده و انتخاب کنید.

5- از این پس داستانهای این افراد مانند سایر کاربران در بالای صفحه اصلی به شما نشان داده می شوند و شما قادر خواهید بود تا داستانی را که با آنها به اشتراک گذاشته اید مشاهده کنید.

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت بر پایه سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین گیلونا هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.