اقتصادیکسب و کار ایرانی

کیسه زباله صنعتی را از کجا تهیه کنیم؟

کیسه زباله‌های صنعتی یکی از محصولات پلاستیکی پرکاربرد هستند که در ابعاد بزرگ و گسترده‌ای تولید می‌شوند. از این کیسه‌ها در کارخانه‌‌های بزرگ صنعتی جهت جمع‌آوری ضایعات و مواد دور ریز استفاده می‌کنند. انواع کیسه زباله صنعتی با توجه به کاربردی که دارند، لازم است از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشند. بنابراین باید این کیسه‌ها را از تولید کننده‌ای تهیه کنید که علاوه بر به کار بردن مواد اولیه با کیفیت در تولید آن‌ها، از دوخت پلاستیکی چند ردیفه و مستحکم بهره ببرند.

به این ترتیب اگر به دنبال خرید کیسه زباله صنعتی هستید در این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با ویژگی‌های یک کیسه زباله با کیفیت، بدانید آن‌ها را از کجا تهیه کنید.

ابعاد و ضخامت کیسه زباله صنعتی

کیسه زباله‌های صنعتی در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. در واقع تولید این کیسه‌ها در کارگاه‌های تولیدی مختلف بدون هیچ‌گونه محدودیتی در ابعاد و ضخامت‌های متنوع انجام می‌شود. بنابراین هر اندازه‌ و ضخامتی که مشتری در نظر داشته باشد قابل تولید خواهد بود.

البته یک سری اندازه‌ها وجود دارند که نسبت به ابعاد دیگر پرکاربردتر هستند. از جمله پرکاربردترین ابعاد این محصول شامل اندازه‌های ۱۲۰ در ۸۰، ۱۲۰ در ۱۰۰، ۱۳۰ در ۱۰۰ و ۱۵۰ در ۱۰۰ می‌شوند. با این حال در رابطه با ضخامت کیسه زباله صنعتی این نکته را در نظر داشته باشید که کیسه زباله‌های نازک‌تر ممکن است با کوچک‌ترین ضربه یا فشار دچار پارگی و آسیب شوند. بنابراین بهتر است در خرید این کیسه‌ها دقت کنید.

تشخیص ضخامت کیسه زباله صنعتی

از آنجایی که کیسه زباله‌های صنعتی در جمع‌آوری ضایعات و پسماندهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید از نظر ضخامت، کلفت و مستحکم باشند. چرا که غالباً ضایعات و پسماندها وزن بالایی دارند. بنابراین در غیر اینصورت، امکان پارگی کیسه‌ها بر اثر سنگینی زباله‌ها با کمترین فشار وجود دارد.

البته تعیین ضخامت کیسه زباله صنعتی و اینکه یک کیسه زباله صنعتی چه وزنی را تحمل می‌کند، بستگی به نیاز مشتری دارد. بر این اساس جهت تشخیص ضخامت کیسه زباله صنعتی متناسب با وزن زباله‌های خود بهتر است با کارشناسان فروش احسان پلاستیک گستر مشورت کنید.

تولید کیسه زباله صنعتی

توجه داشته باشید که کیسه زباله‌های صنعتی را چون برای جمع‌آوری زباله‌ها و ضايعات در صنایع مختلف به کار می‌برند، از مواد اولیه درجه دو و سه تولید می‌کنند. چرا که با این کار تا حد زیادی هزینه نهایی تولید، کاهش پیدا می‌کند. با این تفاسیر بسیاری از مشتریان در مورد استحکام و مقاومت کیسه‌های تولید شده از مواد درجه دو و سه سؤال می‌کنند که آیا این کیسه‌ها کیفیت زباله‌های تولید شده با مواد اولیه درجه یک را دارند؟

در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت که این کیسه‌ها تفاوت چندانی از نظر کارایی، استحکام و قدرت ندارند. بلکه فقط کیسه‌های به دست آمده از مواد درجه دو و سه از نظر رنگ کمی کدر و تیره‌تر هستند و همچنین بوی نامطبوعی دارند. هرچند برای رفع این مشکل نیز می‌توان از مستربچ‌ها کمک گرفت. البته با افزودن مستربچ تا حدودی با افزایش قیمت محصول نهایی روبه‌رو خواهید شد.

تولید کیسه زباله‌های صنعتی با رنگ بندی‌های متنوع

در تولید کیسه زباله صنعتی در رنگ‌های مختلف هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. این کیسه‌ها در رنگ بندی‌های مختلف مشکی، قرمز، زرد و آبی به بازار عرضه می‌شوند. هرچند که اکثر مشتریان کیسه زباله صنعتی را با رنگ مشکی تهیه می‌کنند.

تولید کیسه زباله صنعتی رولی پرفراژدار

کیسه زباله‌های صنعتی در مجموعه‌های تولیدی معتبر به صورت رولی و پرفراژدار قابل تولید هستند. این روش تولید نه تنها استفاده از کیسه‌ها را بلکه حمل و جابه‌جایی آن‌ها را جهت فروش راحت‌تر خواهد کرد. همچنین نسبت به کیسه زباله‌های فله‌ای فضای کمتری را اشغال می‌کنند. به این ترتیب امکان تولید کیسه زباله‌های صنعتی رولی پرفراژدار در ابعاد و ضخامت‌های مختلف وجود دارد.

کیسه زباله صنعتی را از کجا تهیه کنیم؟

حال که با تولید انواع کیسه زباله صنعتی و ویژگی‌های آن آشنا شده‌اید، شاید دوست داشته باشید بدانید، این کیسه‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟ در صورتی که قصد سفارش این محصول را به صورت عمده دارید، بهتر است با واحد فروش کارخانه یا کارگاه مورد نظر تماس گرفته و به صورت مستقیم نسبت به خرید کیسه زباله‌های صنعتی خود اقدام کرد. در مقابل اگر خرید شما به صورت خرده است، امکان تهیه این کیسه‌ها از فروشگاه‌های ‌نایلون و نایلکس یا مراکز فروش ظروف یکبار مصرف وجود دارد.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.