اجتماعی

تغییر نحوه تدریس کتب درسی در پساکرونا/آمادگی برای بازگشایی مدارس پس از اعلام ستاد کرونا

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش تهران جزئیات آموزش عروق کرونا ، ارزشیابی آموزشی و اجرای طرح خواندنی دوره ابتدایی تهران را اعلام کرد.

به گزارش گیلونا ، سعید رابوشه درباره روند ارزیابی ترم اول دانش آموزان دبستانی غایب در تهران به خبرنگاران گفت: ما حضور کودکان در مدرسه را بسیار مهم می دانیم. پیوند عاطفی دانش آموزان با مدرسه بسیار مهم است.

وی افزود: شاید در Pasacrona به این نتیجه برسیم كه اطلاعات كتابهای درسی از طریق آموزش مجازی فراهم می شود و ما وقت كودكان را برای خواندن و پاسخ دادن به س questionsالات نمی گیریم و كودكان فقط در مدرسه در جلسات ، گفتگوها ، گوش دادن یاد می گیرند. و مهارتهای دیگر “. . این موارد به قدری مهم است که ما کودکانی را که در مدرسه تحصیل می کنند و از تماس با معلمان خود محروم نیستند ، می شماریم.

رابوشه تاكید كرد: مدرسه كاركردهای مهمی دارد و غیرقابل تعویض است. ارتباطات مجازی نمی تواند جایگزین ارتباطات معلم به چهره شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران با بیان اینکه حضور در کلاس ها در هر شش مدرسه ابتدایی مهم است و هر وقت دفتر کرونا به ما اجازه داد از آنها در مدارس استقبال کنیم ، گفت: حضور کودکان تا اواسط ماه اکتبر ادامه داشت. بعداً اعلام شد که حضور کودکان امکان پذیر نیست. اکنون ، هر زمان که آنها اعلام کنند که امکان شرکت در آن وجود دارد ، ما از کودکان در مدرسه استقبال می کنیم.

رابوشه ادامه داد: معاینه کودکان در دوره ابتدایی یک روند است و در هر شش سطح ارزیابی ، یک کیفیت توصیفی است و در دوره آنها انجام می شود. در نظر گرفته نشده است كه كودكان فقط برای آزمون به مدرسه بیایند و تمام تلاش ما این است كه بچه ها را تحت فشار آزمایش قرار ندهیم. ما برای حضور کودکان در کلاس آماده هستیم ، که شامل تمام عناصر ارزیابی ، آموزش و غیره است. خانم حکیم زاده قصد و تأکید داشت که دانش آموزان اول و دوم به مدرسه بروند.

وی درباره چگونگی اطمینان از کیفیت آموزش گفت: همه نمرات از طریق آموزش مجازی تدریس می شوند و معلم با تکالیف و فعالیتهایی که به کودکان می دهد ارزیابی می کند. تأکید ما این است که دانش آموز نقش فعالی داشته باشد. معلمان تکالیف مبتنی بر مهارت در زندگی واقعی را ارائه می دهند.

رابوشه درباره دوره های آموزشی در روزهای کرونا اظهار داشت: شهر تهران میزبان برنامه های تلویزیونی مدارس تلویزیونی است و ما با کمک 70 معلم از تهران هر روز به مدت 10 ماه بخش آموزش ابتدایی را تحت پوشش قرار می دهیم . به معلمان تهران گفتیم که روزانه نیم ساعت آموزش تلویزیون ببینند. از ساعت 10:30 تا 13:00 ، زمان پخش مدارس ابتدایی است. اکنون کیفیت و روند تدریس از ابتدا بسیار پیشرفت کرده و آموزش نرمتر شده است.

وی گفت: “ما در تهران اعلام كردیم كه شبكه شاد برای ما رسمی است.” “Shad هنوز کامل نشده است ، اما بسیاری از ویژگی ها اضافه شده است.” کودکانی در تهران که دسترسی به تلفن های هوشمند و اینترنت ندارند مشخص شده و مناطق کتاب های درسی را برای این کودکان تهیه کرده اند و آنها را ماهانه و هفتگی تحویل می دهند و ادامه تحصیل می دهند. ما 19 منطقه روستایی در 19 ، 5 و 1 منطقه داریم.

انتهای پیام