اجتماعیعمومیکسب و کار ایرانی

بیمه مهاجرتی چگونه است؟

آیا تا به حال در سفر به خارج از کشور بیمار شده اید یا تصادف کرده اید یا شناسنامه و چمدان خود را گم کرده اید؟ آیا می دانید در این مواقع چه باید کرد؟ آیا تا به حال در مورد بیمه مسافرتی چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید بیمه مسافرتی چه خدماتی ارائه می دهد؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه نیازی به داشتن این بیمه مسافرتی وجود دارد؟ چرا برای بیمه مسافرتی اینهمه هزینه می کنید و هزینه می کنید؟ در صورت نیاز به مشاوره در زمینه انعقاد بیمه نامه و شرایط آن و یا مهاجرت به خارج از کشور، موسسه مهاجرتی Go2TR به طور کامل از شما در این فرآیند پشتیبانی خواهد کرد. همچنین می توانید با یک تماس تلفنی رایگان در هر ساعت از شبانه روز و یا رزرو مشاوره تخصصی از راهکارها و راهنمایی های مشاوران بهره مند شوید.

بیمه مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

بیمه مسافرتی در واقع یک محصول بیمه است، سندی برای پوشش خسارات پیش بینی نشده در سفر به خارج از کشور. در واقع بیمه مسافرتی از شما در برابر اتفاقات غیرمنتظره قبل یا در طول سفر محافظت می کند. در صورت تمایل مردم، بیمه نامه مسافرتی برای سفرهای داخلی در دسترس است. با این حال، بیمه مسافرتی برای سفرهای بین المللی و ورود به منطقه شنگن اجباری است. بیمه نامه های اولیه شرکت های بیمه معمولاً فقط هزینه های پزشکی و فوریت های خارج از کشور را پوشش می دهد، در حالی که سیاست های جامع این نوع بیمه نامه لغو سفر، گم شدن چمدان را پوشش می دهد. تاخیر پرواز شامل مسئولیت عمومی و سایر هزینه ها می شود. برای خرید بیمه مهاجرتی ترکیه با شرکت مهاجرتی ما تماس بگیرید.

به طور کلی مهم ترین دلیل خرید بیمه مسافرتی پوشش هزینه های درمانی اکثر مسافران است. بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی نیز بسیار مفید است، به خصوص در کشورهایی که شیوع بیماری در آنها گسترده است یا شرایط جغرافیایی به گونه ای است که همیشه باید احتیاط کرد.

بیمه مسافرتی مزایای زیادی دارد، بیمه شده می تواند در هنگام خروج از مرزهای ایران از این مزایا برخوردار شود البته اگر حادثه در همان کشور و در محدوده جغرافیایی مشخص شده در قرارداد بیمه رخ داده باشد.

انواع بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی برای افراد و گروه هایی که قصد سفر دارند صادر می شود.

انواع بیمه

بیمه نامه انفرادی

در بیمه نامه انفرادی یا شخصی، فرد برای سفر خود درخواست بیمه جداگانه می کند. فرد می تواند به صورت آنلاین یا حضوری به یکی از دفاتر بیمه مراجعه کرده و با ارائه کپی از گذرنامه، مدت اقامت و مقصد، بیمه مسافرتی را خریداری کند.

جمعی تضمین پلیس

بیمه نامه های گروهی برای گردشگری است. در این نوع بیمه نامه بیمه شده می تواند شخص حقیقی یا حقوقی باشد و با توجه به مدت زمان سفر و بودجه خود اقدام به خرید بیمه مسافرتی نماید.

بیمه مسافرتی شینگن چیست؟

بیمه مسافرتی شینگن یکی از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای شینگن است. برای ورود به کشورهای حوزه شینگن یکی از مدارکی که باید همراه داشته باشید بیمه مسافرتی است. اگر به هر دلیلی در یکی از کشورهای عضو شینگن مشکل دارید، با توجه به هزینه بالای درمان، داشتن بیمه مسافرتی شینگن برای شما بسیار مفید خواهد بود. به طور کلی بیمه مسافرتی شما را در برابر تهدیدات احتمالی سفر به خارج از کشور محافظت می کند.

هزینه بیمه مسافرتی شینگن و سایر کشورها را چگونه محاسبه کنیم؟

محاسبه هزینه بیمه مسافرتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که بسته به آنها این عدد می تواند تغییر کند. در ادامه شما را با مهمترین واحدهای آن آشنا می کنیم.

عصر اندیشه. سن بیمه شده یکی از عوامل اصلی در محاسبه هزینه بیمه است. به طور کلی افراد با توجه به سنشان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

زیر 12 سال

از 13 تا 65 سال

بین 66 تا 70 سالگی

71 تا 75 سال

1976-80

81 تا 85 سال

86 ساله

زمان سفر: زمان سفر یکی دیگر از عوامل موثر بر مبلغ بیمه است. در صورتی که مدت اقامت بیمه شده (مسافر) بیشتر باشد. هزینه ای که او برای بیمه مسافرتی باید بپردازد بیشتر خواهد بود.

مقصد سفر: مکانی که قصد سفر به آن را دارید یکی از عوامل موثر بر نحوه محاسبه قیمت بیمه می باشد. در کشورهایی که هزینه زندگی بالاتر است مبلغ بیمه قطعاً بیشتر خواهد بود.

سقف مسئولیت بیمه ای: هر چه مبلغ بیمه و سقف مسئولیت شرکت بیمه بیشتر باشد، مبلغ نیز بیشتر می شود. به عنوان مثال برخی از شرکت های بیمه بیمه مسافرتی شینگن را با محدودیت 50000 یورو به مسافران ارائه می کنند. یعنی شرکت بیمه تا سقف 50000 یورو هزینه های بیمه را پرداخت می کند. بله، در این صورت بیمه شده باید هدف و مقصد سفر خود را در نظر گرفته و بر اساس آن طرح مناسبی را انتخاب کند.