اجتماعی

پذیرش ۳۳ هزار مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد/درمان فاقدین بیمه با تعرفه دولتی

مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: اکنون که موج چهارم تاجگذاری فروکش کرده است ، 300 بیمار تاج گذاری در این مرکز درمانی پذیرفته می شوند ؛ اما هیچ بیمارستانی این تعداد بیمار را ندارد.

به گزارش گیلونا ، دکتر فرهاد حمزه زاده در نشست با خبرنگاران وزارت بهداشت را متولی سلامت کشور خواند و گفت: “ما بالاترین استانداردهای مربوطه را در بیمارستان میلاد داریم ، از جمله مجموعه ای از 550 بیمار بیماری کرونا ، تریاژ دو لایه” متخصص بیماری های عفونی که در اتاق های اضطراری و بالین زندگی می کنند. ” ویژه و دستگاه سی تی اسکن فقط برای بیماران بیماری کرونا.

وی افزود: 6 دهم از 141 هزار تخت فعال در کشور مربوط به بیمارستان میلاد است ، در حالی که 1.2 درصد خدمات بیمارستانی را برای بیماران شرایین بیماری کرونا ارائه داده ایم ، به عبارت دیگر بیش از دو برابر ظرفیت ارائه شده داریم. خدمات ما.

حمزه زاده گفت: تاکنون 33344 بیمار بستری در بیمارستان میلاد و 13249 بیمار بستری داشته ایم که از این تعداد 2040 بیمار در بخش ویژه و 12209 بیمار بستری در کرونا بهبود یافته اند.

وی افزود: به عبارت دیگر 10 درصد بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب که به مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کرده اند متعلق به بیمارستان میلاد هستند در حالی که این بیمارستان تنها 7 درصد از کل تخت های بیمارستانی تأمین اجتماعی را در اختیار دارد.

دکتر حمزه زاده گفت: بیمارستان میلاد یکی از بیمارستانهای برجسته سازمان تأمین اجتماعی است ، به عبارت دیگر ویترین درمان این سازمان و همچنین در سطح ملی و منطقه ای شناخته شده و مارک دار است و همه پزشکان ، پرستاران و کارکنان صادقانه به بیماران خدمت می کنند

مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: تعداد تخت های بیمارستان میلاد در نظر گرفته شده از سوی مسئولان وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به عروق بیماری کرونا 300 تخت بود و طی چند روز حدود 700 بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در بیمارستان داشتیم. ، که نشان می دهد در طی چهار موج تاج ، هیچ محدودیتی و محدودیتی در پذیرش بیماران بیماری کرونا نداشته ایم.

وی درمان بیماران با بیمه اجتماعی در بیمارستان میلاد را رایگان اعلام کرد و گفت: ما برای بیمارانی که این بیمه را ندارند نرخ دولتی در نظر گرفته ایم ، حتی اگر بیش از 50٪ این افراد به دلیل مشکلات به صورت رایگان تحت درمان قرار گرفتند “مالی”.

حمزه زاده در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا مبلغی از منابع اختصاص یافته به ستاد تاج ملی به بیمارستان میلاد اختصاص یافته است یا خیر؟ وی گفت: “تاکنون هیچ كدام ریال دریافت نكرده ایم ، در حالی كه شركت بیمارستان میلاد در حال فعالیت است و كرونا عمل جراحی را كاهش داده و در نتیجه درآمد بیمارستان را كاهش داده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد ، دکتر حمیدرضا صفی خانی ، معاون بیمارستان میلاد نیز خاطرنشان کرد: در اپیدمی کرونا ، میلاد فوق تخصص خود را برای خدمت به بیماران کوئید تغییر داد ، در واقع ، بر اساس مسئولیت اجتماعی خود عمل کرد.

وی توجه به کمیت و کیفیت خدمات بیمارستان میلاد در خدمات را از اولویت های مدیریت ارشد بیمارستان دانست و اظهار داشت: شاخص های کیفیت مراقبت و درمان بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در این بیمارستان قابل احترام است.

وی با اشاره به شاخص CFR (میزان مرگ و میر تعریف شده به دلیل عفونت کووید) گفت: این شاخص در آمریکا 3.8 ، در انگلیس 15 و در جهان 4.3 است اما در بیمارستان میلاد حدود 2 است که نشان می دهد این تعداد نشان می دهد که زیر میانگین جهانی است ، به این معنی که مراقبت های پزشکی در بیمارستان میلاد بر اساس دانش است.

وی یکی از مهمترین شاخص های بیمارستانی را میزان مرگ و میر مادران پرخطر برشمرد و گفت: بیش از 12 مادر پرخطر که درگیر تاج گذاری هستند هر روز مراقبت های پزشکی ویژه ای را دریافت می کنند ، طی 17 ماه گذشته کشور درگیر شده است. در تاج گذاری ، مرگ و میر مادران در معرض خطر کمتر از میانگین شاخص های بین المللی است.

دکتر مهدی نقوسی ، معاون درمان بیمارستان میلاد نیز گفت: طی چند روز ، 100 عمل جراحی اورژانسی انجام می دهیم و همزمان بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب را نیز می پذیریم.

وی در مورد مادران پرخطر نیز گفت: بیش از 400 مادر باردار كویتی در بیمارستان میلاد بستری شده و پس از بهبودی مرخص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: 911 نفر از همکاران ما در بیمارستان میلاد به تاج آلوده شده اند و یک شهید سلامتی نیز داشته ایم که این نشان می دهد با تمام توان در حال خدمت به بیماران هستیم.

انتهای پیام